Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 23.11.2024, 07:22

Херсонський ясла-садок №65 комбінованого типу Херсонської...

Меню сайту

РІЧНИЙ ЗВІТ КЕРІВНИКА

Звіт керівника

Херсонського ясел-садка №65 комбінованого типу

Херсонської міської ради на загальних зборах

від 29.05.201року

В Херсонському ясла-садку №65 комбінованого типу Херсонської міської ради (далі: ясла-садок) працює 11 груп: 2 групи для дітей раннього віку, 2 – загального розвитку, 7 – спеціальних для дітей з недорозвитком мовлення. В цих групах виховується 227 дітей. Середня наповнюваність груп для дітей раннього віку становить 29 чол., для дітей дошкільного віку – 30 чол., для дітей спеціальних груп – 18 чол.

Ясла-садок має статус україномовного. Діловодство та освітньо-виховний процес здійснюється державною мовою.

Педагогічними кадрами та технічним персоналом дошкільний заклад забезпечений повністю. Загальна кількість штатних одиниць становить 55 чоловік.

Якісний склад педагогічних кадрів: за освітою: вища педагогічна - 25 педагогів, базова – 3 педагоги, за результатами атестації: вища категорія – 6 педагогів, І категорія – 7 педагогів, ІІ категорія – 8 педагогів , спеціаліст – 7 педагогів, звання «вихователь-методист» - 5 педагогів, звання «старший вихователь» -1 чол.

Для зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази ясел-садка на початку року були розроблені заходи, які виконано на 92%, а саме: зроблено ремонт групових приміщень груп №2. 4, 7, 11 , капітальний ремонт туалетної кімнати груп №1, 4; ремонт роздягалень груп № 2,4,7; ремонт логопедичних кабінетів груп № 2,4.8,10, 6; ремонт центрального коридору «Підводний світ», коридорів «Кавун» та «Олівці»; частково утеплено фасад будівлі; відремонтовано 40 м/п цоколя; замінено лінолеум у групових приміщеннях груп № 2,4,10; замінено 9 вікон на металопластикові (що взагалі складає 96%, залишилось замінити 6 вікон) та 11 дверей (що складає 61% від загальної кількості.

У всіх приміщеннях природне та штучне освітлення відповідає передбаченим санітарним нормам. Замінено 190 лампочек на енергозберігаючі, що взагалі складає 86% від загальної кількості, залишилось замінити 48 штук.

.

Харчоблок та пральня мають всі умови для забезпечення ефективності технологічного процесу за санітарними нормами. Все обладнання знаходиться у робочому стані. Харчоблок забезпечений у повному обсязі посудом різного розміру з нержавіючої сталі, алюмінію, чавуну, дерева.

В яслах-садку діє комісія, яка веде облік та списання відпрацьованого м'якого та твердого інвентарю, проводить профілактичну роботу щодо його збереження.

Санітарно-гігієнічні умови утримання закладу задовільні. Середня температура повітря в приміщеннях не нижче +19°, забезпечено гаряче водопостачання через бойлери.

, які оновлюються один раз на тиждень.

Безперебійне функціонування ясел-садка забезпечено бюджетними та позабюджетними коштами. Упродовж звітного періоду було виділено 6479 грн. бюджетних коштів, а за позабюджетні кошти на загальну суму 272349,30 грн.. придбано та зроблено:

  • двері металопластикові -3 шт. (12436 грн.)
  • меблева стінка для посібників – 1 шт. (13000 грн.)
  • шафа господарська -2 шт. (4000 грн.)
  • вішалка для рушників – 2 шт. (2100 грн.)
  • ліжко 2-х ярусне – 1 шт. (2000 грн.)
  • екран радіаторний – 4 шт. (1189,80грн.)
  • стіл виробничий для кухні – 2 шт. (6540 грн.)
  • шафа для роздягання – 45 шт. (23300 грн.)
  • лави для роздягалень – 2 шт.(160 грн.)
  • тумба для іграшок – 2 шт. (480 грн.)
  • шафа комбінована – 2 шт. (1800 грн.)
  • стіл дитячий 2-х місний – 9 шт. (7350 грн.)
  • ваги – 1 шт. (3900 грн.)
  • екран звуковимови – 14 шт. (3000 грн.)
  • набір музичних інструментів – 1 шт. (2250 грн.)

Кошти використовуються згідно з кошторисом, затвер

Медичне обслуговування у яслах-садку здійснюється відповідно вимог чинного законодавства. Виконання заходів лікувально-профілактичного, оздоровчого, протиепідемічного, санітарно-гігієнічного характеру та санітарно-просвітницьку роботу з персоналом ясел-садка і батьками вихованців забезпечує медична сестра старша закладу.

Щоквартально та щомісячно (групи раннього віку) з метою обстеження фізичного розвитку вихованців здійснюються антропометричні вимірювання, в інформаційних куточках кожної вікової групи висвітлюються антропометричні дані, завдяки чому батьки можуть простежити за розвитком своєї дитини. Щороку організовується поглиблений огляд дітей старших груп лікарями-спеціалістами (ревматологом, хірургом, ортопедом, окулістом, лікарем ЛФК, логопедом, психіатром). Огляд дітей на педикульоз проводиться щоденно вихователями груп та один раз на 10 днів медичною сестрою.

Особлива увага при організації медичного обслуговування надається дітям, які стоять на диспансерному обліку з виявленими захворюваннями. Щомісячно лікар дитячої поліклініки проводить огляд таких дітей, дає рекомендації.

Профілактичні щеплення проводяться відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України №720 від 31.01.2000р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні». Перед щепленням обов'язково здійснюється огляд дітей лікарем. Батьки попередньо ознайомлюються під особистий підпис про строки виконання щеплень їхнім дітям. За бажанням батьків щеплення проводились в поліклініці за місцем проживання. План виконання профілактичних щеплень «поліомієліту» та «кір, краснуха, паратит, манту» по яслам-садку складає 95%. Звіт про проведення щеплень та їх аналіз систематично передаються в дитячу поліклініку та реєструються в журналі профілактичних щеплень.

Вихователями під контролем медичної сестри проводиться оздоровча робота: Розроблено доцільний режим дня, щоденно з дітьми проводиться дихальна гімнастика, кольоротерапія, піскова терапія. Щомісяця в групах дошкільного віку організовується проведення Дня здоров'я. Медсестрою та вихователем-методистом регулярно здійснюється медико-педагогічний контроль, результати якого фіксуються у відповідних протоколах.

Створюються єкологічно сприятливі умови в приміщені для ігор та занять дітей: дотримання санітарно-гігієнічних вимог; индивідуалізація режимних процесів з урахуванням здоров'я і розвитку дитини; культура гігієнічного обслуговування дітей (туалет, годування, сон, одягання на прогулянку).

Ефективним засобом оздоровлення та фізичного виховання дітей є прогу-лянки, які вихователі організовують на ігрових майданчиках, обладнаних для кожної вікової групи.

У всіх вікових групах систематично проходять організовані заняття по вихованню здорового способу життя, удосконаленню умінь догляду за своїм тілом. Аналіз роботи з даного питання показав, що у порівнянні з 2017 роком на 14% збільшилася кількість дітей, які свідомо дотримуються культурно-гігієнічних вимог, знають корисні та шкідливі фактори, що впливають на власне здоров'я.

Це сталося за рахунок занять на свіжому повітрі, загартування, дихальних вправ, якісного харчування. Випадків дитячого травматизму не було.

Аналізуючи стан захворюваності дітей можна зробити висновки, що основні захворювання - це ГРВЗ .

зменшення кількості випадків на 2%.

За результатами перевірок міської СЕС приміщення ясла-садка та виконання працівниками закладу санітарно-гігієнічних норм знаходиться у задовільному стані. Усі приписи СЕС виконані на 100%.

Організація раціонального харчування є однією з головних складових турботи про зміцнення та збереження здоров'я дітей. У яслах-садку організація харчування здійснюється відповідно до спільних наказів Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 01.06.05 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», від 17.04.06 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».

У яслах-садку здійснюється триразовий режим харчування дітей відповідно до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.04 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих навчальних закладах» з урахуванням розподілу їжі за калорійністю Перелік страв, які готуються, затверджені у міській СЕС. Контроль за закладкою продуктів в котел на харчоблоці здійснюється черговими згідно графіку, затвердженому керівником.

02

Адміністрацією здійснюється постійний контроль за організацією харчування в групах (дотримання режиму харчування, виховання культурно-гігієнічних навичок під час споживання їжі дітьми, ознайомлення дітей зі стравами, які ними споживаються, дотримання санітарно-гігієнічних вимог) та на харчоблоці (дотримання технології приготування страв, дотримання санітарно-гігієнічних вимог працівниками харчоблоку, видача страв на групи).

На батьківських зборах двічі на рік розглядалися питання організації харчування дітей, проводилися практичні покази щодо вироблення у дітей культурно-гігієнічних навичок, вміння користуватися столовими приборами.

  • наліз щоденних норм харчування показав, що діти як раннього так і дошкільного віку білків, жирів і вуглеводів отримують в недостатній кількості, внаслідок чого калорійність їжі знижена. Показники виконання норм на 100% з м’яса, масла вершкового, цукру, крупи та хліба. Підвищилися показники виконання норм з овочів, свіжих фруктів, риби. Недовиконання норм продуктів харчування викликане невідповідністю вартості продуктів із вартістю оплати за харчування.В порівнянні з 2017 роком виділення бюджетних коштів зросло з 397211.43 до 410745,35 грн., тобто на 13533,92 грн.більше.

У закладі харчуються діти пільгових категорій: безкоштовно: - діти-інваліди – 2 дитини, діти воїнів АТО – 6 дітей, діти вимушених переселенців -1 дитина, 50% від загальної суми: - багатодітні родини – 16 дітей.

Методична робота з педагогічним колективом була спрямована на реалізацію підвищення професійного рівня педагогів, забезпечувалась гарантована рівність для кожного з них щодо повної реалізації духовного, інтелектуального потенціалу.

У яслах-садку систематично проводяться колективні перегляди усіх видів діяльності, в ході проведення яких педагоги мають можливість обмінюватися досвідом, ознайомлюватися з новими технологіями організації освітнього процесу. Аналіз переглянутих заходів свідчить про те, що педагоги різних рівнів кваліфікації налагодили конструктивну взаємодію з вихованцями, створили педагогічні умови у групах для реалізації дітьми своїх можливостей.

Для перспективного напряму діяльності ясел-садка, зорієнтованого на забезпечення соціально-родинно-педагогічних умов для особистості дітей з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей, здібностей, умінь та навичок, для їх самовизначення та самореалізації в яслах-садку працює дошкільна психолого-медико-педагогічна служба (ПМП служба).

Упродовж 2018/2019 н.р. було проведено 3 засідання консиліуму, на яких розглядалося питання: забезпечення гуманної адаптації малюка до дитячого садка; специфіка взаємодії з батьками під час підготовки дитини до школи; обговорення результатів обстеження міської психолого-медико-педагогічної консультації; обговорення динаміки мовленнєвої компетенції дітей дошкіль-ного віку, проведеної вихователями груп загального розвитку; виявлення, облік та надання індивідуальної корекційної допомоги дітям-логопатам, що мають вади психічного та розумового розвитку.

За рік обстежено 121 дитина, на консиліумі – 23 дитини. При обстеженні дітей випускників - 57 чол. виявилось, що до школи з виправленим мовленням йдуть 55 дітей, в підготовчу групу дитячого садка – 2 дитини.

Результативність корекційної та розвивальної роботи порівняно з 2017 роком зменшилася на 4% та складає зараз 25%, про що свідчать показники вихідної діагностики (ретестування).

Кількість батьківських звернень за консультаціями збільшилась порівняно з 2017 роком на 8%. За період 2018/2019 років було проведено 3 тренінги для батьків, метою яких здебільшого є особливості адаптації до дитячого колективу дітей групи ризику, класифікація дітей групи ризику та особливості роботи з ними, робота з батьками дітей групи ризику, феномен прихованої агресії у взаємодії, вплив стилю виховання дитини в сім’ї на емоційний розвиток та відчуття благополуччя дитини та ін.

Моніторинг визначення рівня засвоєння знань дітей за освітніми лініями у межах Базового компоненту дошкільної освіти показав, що з освітньої лінії «Особистість дитини» він становить -87%; «Дитина у соціумі» - 90%; «Дитина у природному довкіллі» – 91%; «Дитина у світі культури» -89%; «Гра дитини» – 92%; «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» -93%; «Мовлення дитини» – 89%. Діагностування дітей показало, що діти мають добре сформовану мову, виражають за її допомогою свої почуття, думки. Моніторинг з мовленнєвого розвитку показує ріст високого та достатнього рівня в порівнянні з 2017 роком на 2%. Це досягається за рахунок проведення семінарів-практикумів, педрад, конкурсів, батьківських зборів, на яких велика увага приділяється виробленню мовленнєвої компетентності як у дітей, так і у дорослих, а також завдяки використанню прийомів практичного оволодіння граматичною будовою мови, діалогічним і монологічним мовленням.

В яслах-садку створенні всі належні умови для фізичного виховання дошкільників. Педагоги вдало використовували методи, прийоми, способи організації дітей при проведенні фізкультурних занять, спортивних заходів. Використовувались традиційні і нетрадиційні методи та прийоми навчання за методикою Є.С.Вільчковського, М.М.Єфименка та О.П.Аксьонової. У закладі проводилися різні заходи з фізичної культури: щоденна ранкова гімнастика, заняття, спор-тивні розваги, свята, Дні здоров’я, Тижні здоров’я (за планами), гімнастика пробудження після сну, фізкультхвилинки та фізкультпаузи під час занять.

У кожній віковій групі заведено листки здоров'я вихованців. Відповідно до запису у листку здоров'я здійснюється індивідуальний та диференційований підхід, враховується стан індивідуального здоров'я дитини під час фізичних навантажень.

п'ять 

П'ять

Музичні керівники упродовж року проводили цікаві інтегровані заняття, і як результат творчої діяльності, це відтворювалось в святах, музичних виставах, розвагах, театралізованій діяльності, постановах лялькових театрів. Діти збагатились музичними враженнями, навчились слухати класичні твори, розуміти їх; полюбили українську народну, сучасну музику, на слух розрізняли гру різних музичних інструментів.

Велика увага приділяється вихованню у дітей любові до культурних надбань нашого міста. Один раз на місяць перед дітьми виступають артисти Херсонського лялькового театру та філармонії.

У яслах-садку працюють гуртки на безоплатній основі: «Театральна студія», «Ейдетики перлини для кожної дитини», «Малюємо піском», «Пісочна тера-пія», «Аплікація піском», «Паперові чудеса», «Умілі рученята», «Матема-тична скринька», «Веселі музики», в яких задіяно 227 дітей. Також в ясла-садку надавалися додаткові освітні платні послуги, а саме: гурток з анг-лійської мови -110 дітей, степ-аеробіка «Ритм» - 91 дитина, спортивно-оздоровчий «Біле тигрення» - 47 дітей, музичний «До-мі-соль-ка» - 26 дітей, та логопедичний «Слухняний язичок» - 21 дитина. Всього задіяно 295 чол.

Достатня увага приділялась в яслах-садку екологічному вихованню . При спостереженнях, ознайомленні дітей з працею дорослих та природоохоронною роботою вихователі доцільно використовували поетичне слово, казку, легенду, пошуково-дослідницьку діяльність. Велика увага приділялась проблемі «Сортування сміття». Майже на кожному підсумковому занятті діти отримували завдання щодо вирішення цієї проблеми: вони очіщали ліси, ріки, озера, моря, а також місце, де проживають; вирішували, як можна дати друге життя пластику, папіру,склу та ін..

Питання оздоровлення дітей адміністрація тримає на постійному контролі: дотримується режим дня, якісно виконуються режимні моменти. Результати перевірок обговорюються на педрадах, відображаються у рішеннях та узагальнюються в наказах.

Через всю діяльність ясел-садка проходить тісний зв'язок з сім'ями вихованців. Правові відносини з батьками будуються на принципі комплексного підходу до розвитку дитини. Головними завданнями у роботі з сім'ями вихованців є збереження здоров'я дітей, розвиток їх розумових здібностей і творчих можливостей, набуття дітьми життєвої компетентності.

В цьому навчальному році ясла-садок має певні здобутки: це І місце на спортивних змаганнях «Крок до Олімпу», ІІ місце на конкурсі «Світ очима дітей», ІІ місце на конкурсі «Крок до зірок», ІІІ місце на конкурсі аплікації «Україна – мій рідний дім», ІІІ місце на конкурсі на кращу поробку «Еко - іграшка», діти стали лауреатами міського фестивалю «Літературні намистинки».

Проте поряд з позитивними здобутками існують питання які потребують подальшого відпрацювання. Це стосується зміцнення матеріально-технічної бази, а саме: ремонт музичної зали; ремонт роздягалень груп № 3 та 6, №8 та 11, №5; ремонт спальної кімнати групи №2; придбання нових килимів в групу №4; придбання ігрового дворового обладнання на майданчики груп №7 та 10; придбання тюлі в групи №9 та 11.

Я вдячна батькам, які допомагають нам у проведенні ремонтних робіт у групах та на території закладу, створюють затишок та комфорт для дітей. Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку.

Головним є те, що заклад дошкільної освіти прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров'я , реалізувати свої здібності, весело і щасливо жити.

Підводячи підсумки роботи за рік, я хочу подякувати педагогам закладу, обслуговуючому персоналу, батькам вихованців за спільну роботу, розуміння і підтримку, конструктивну критику і можливість реалізації наших ідей.

Колектив закладу дошкільної освіти №65 і надалі буде продовжувати працювати над впровадженням інноваційних технологійй, підвищенням якості дошкільної освіти шляхом модернізації її змісту.

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz